الشرقاوي وافق
Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush 829894
ادارة المنتدي Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush 103798
الشرقاوي وافق
Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush 829894
ادارة المنتدي Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush 103798
الشرقاوي وافق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.



 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin


ذكر عدد المساهمات : 34923
نقاط : 160659
السٌّمعَة : 1074
تاريخ التسجيل : 14/05/2009
الموقع : http://www.autoformer.net/

Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush Empty
مُساهمةموضوع: Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush   Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush Dc3srhibiyuaw8ppyxj6السبت أبريل 24 2010, 13:12

Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush O8b1uo
Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush
English | WMV3 792x656 | MP3 64 Kbps | 948 MB
Genre: eLearning

In this course we will use a Maya to ZBrush workflow to build and texture a detailed battle hammer.

When working with digital assets, the ability of your computer to manipulate those assets is limited, especially when dealing with very high resolution meshes. For this reason, we use things like normal maps to simulate the high resolution detail in a way that we can more easily use. In this course, we'll use a weathered battle hammer as an example to illustrate some of the ways you can use Maya and ZBrush together to build and sculpt high resolution props and set pieces and create useable assets. After building the base geometry and laying out UVs in Maya, we'll go through the process of sculpting and texturing the hammer in ZBrush. We'll finish up by applying all of that detail back in Maya to create a high quality, useable prop.

Lesson Outline (12 lessons)

1. Introduction and Project Overview
2. Building the base mesh
3. Creating a uv layout
4. Transferring geometry to ZBrush
5. Sculpting the hammer head
6. Painting the hammer head
7. Deforming the handle geometry with textures
8. Converting textures to polygon colors
9. Outputting normal maps from ZBrush
10. Moving assets from ZBrush to Maya
11. Transferring color and normal maps in Maya
12. Creating custom specular maps
Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush 25sakcg
mORE iNFO
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Download from Hotfile
/
Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush 7SIld9JHhWVCZr8b
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://mathematiquecher.forumactif.com
 
Digital Tutors - Creating Game Weapons in Maya and ZBrush
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Digital Tutors - Creating Concept Vehicles in Maya
» Digital Tutors - Creating Realistic Eyes in Photoshop and Maya
»  Creating Game Weapons in 3ds Max and Mudbox | 569.3 MB
» Creating Striking Graphics with Maya and Photoshop
» اخر ما توصلة اليه شركه Digital Tutors من الاسطوانات التعليميه فى عالم Animation

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الشرقاوي وافق :: احترف التصاميم-
انتقل الى: